Soustředění 2014 - Ostrov - Modrá

18. 8. 2014

• První den v Modré proběhl bez problémů, kluci se po odjezdu rodičů odebrali do kabiny kde se převlékli do tréninkového oblečení a začali polykat první tréninkové dávky, v pátek jsme odtrénovali tři tréninkové jednotky a poté se odebrali do chaty v horách do Ostrova u Tisé! Chatička byla útulná a měli jsme jí sami pro sebe, a tak jsme mohli roztahovat :-) K večeři jsme se odebrali do blízské restaurace kde jsme dostali rajskou s knedlíkem - někteří borci dokázali spucovat i 7 knedlíků a trenéři to nebyli...

• Druhý den v bojových podmínkách začal prvním tréninkem na zdejší louce, kluci se tréninku zhostili zodpovědně, jako motivaci měli návštěvu fotbalového zápasu mezi Teplicemi a Slávií Praha... K obědu byla bramborová kaše se sekanou a na druhý a třetí trénink jsme odcestovali do Modré, kde jsme se vyfotili před autobusem fotbalové Slávie a taky po očku sledovali jejich předzápasový trénink... Po večeři,kde jsme měli těstoviny s omáčkou, jsme vyrazili na tolik očekávaný zápas Teplice : Slávie... Sami jsme byli překvapeni jak si kluci ten zápas užili, fandili, křičeli, Tepličáci se hádali se Slávisty, jestli to byl faul nebo nebyl, byla to opravdu sranda a pro mnoho kluků velký zážitek... Trošičku smutnější byli Slávisté v čele s trenérem Kokym ale nakonec jsme se shodli s klukama, že trenér Slávie asi nominoval ty horší hráče

• Nedělní den začal trošku se zpožděním, jelikož kluci usínali někdy okolo půlnoci, tak jsme budíček posunuli až na 8:00... Po snídani jsme vyrazili do Modré na další dvě tréninkové jednotky, kdy se k nám připojil i náš šéftrenér přípravek pan Lacina. Náplň tréninku byl jako tradičně zaměřena na práci s míčem (budete koukat, co všechno už dokážeme )!!! Po tréninku následovala už poslední přeprava do zapadlé vesnice jménem Ostrov a proběhlo chaotické balení pod vedením naší oblíbené tety Dany, která se tohoto úkolu zhostila s bravůrou sobě vlastní, a tak jsme odcestovali až po večeři

• V neděli večer proběhla první odměna za předvedené tréninkové výkony v podobě vířivky, každý z kluků pronesl větu, že by jí chtěl mít doma, takže se milí rodičové připravte, že první přání prcků po soustředění bude zavedení vířivky do pokojíčku

• První noc v Modré u Děčína proběhla bez problémů... Kluci vstávali v 7:45 a odebrali se na snídani... Ranní tréninky jsme měli zaměřené na klamavé pohyby a na první dotek.. K obědu jsme měli bramboračku a Rizeto. Po obědě k nám dorazil náš týmový fotograf Cyrda a vyfotil naší první společnou fotku (nyní už je na stránkách ) Dále nafotil portréty kluků, tak aby jsme mohli mít novou a hezčí soupisku a zdržel se i na první odpolední trénink   fotky k nahlédnutí na rajčeti.... Kluci jsou nejhodnější, hrajeme hry, kreslíme si a  všichni si to tu moc užíváme

Další info zde přineseme zítra večer po stezce odvahy...